-
102-42
-
102-43
Dla Grupy Kapitałowej LOTOS zawsze najważniejsi są ludzie. Nasi interesariusze mają wpływ na to, jak wytwarzamy zarówno wartość ekonomiczną, jak i społeczną oraz środowiskową.
Przy podejmowaniu decyzji pamiętamy o tych wartościach i dążymy do budowania dobrych i trwałych relacji z naszym otoczeniem.
Wewnątrz organizacji i w kontaktach z kontrahentami bądź klientami dbamy o bezpieczeństwo i poszanowanie ludzkiej godności. Dotyczy to osób, które na co dzień występują w barwach LOTOSU, a także tych, z którymi współpracujemy w działaniach operacyjnych i komunikacyjnych.
Jakość relacji jest nie tylko celem samym w sobie – przekłada się ona również na obopólną korzyść. Stąd nasze starania o owocny dialog zarówno z otoczeniem społecznym, jak i rynkowym.
Do naszych najważniejszych działań w tym obszarze należą:
-
systematyczne badanie satysfakcji klientów i kontrahentów
-
regularna wymiana informacji z uczestnikami rynku kapitałowego(z wykorzystaniem serwisu Relacji Inwestorskich)
-
udział w licznych konferencjach inwestorskich
-
kontakty z regulatorami oraz organizacjami kontrolnymi i monitorującymi
-
dialog z pracownikamiwykraczający poza bieżące sprawy związane z pracą, a także systematyczne rozmowy ze związkami zawodowymi, Radą Pracowników
-
regularne pomiary poziomu satysfakcji z pracy osób zatrudnionych
-
102-40
Mapa interesariuszy
Klienci dobrze nas oceniają
Opinia i oczekiwania naszych klientów są dla nas ważnym źródłem informacji i inspiracji do dalszego rozwoju działalności. Wskaźnik przywiązania klientów w 2020 r. wyniósł 77 punktów, co oznacza wysoki poziom zadowolenia i silny związek Klientów z firmą. Najważniejszym elementem wpływającym na zadowolenie klientów i wybór produktów LOTOS jest dostępność produktów oraz ich jakość. Klienci wysoko cienią również obsługę logistyczną oraz kompetencje pracowników.
Typologia klientów
Zadowolenie ze współpracy z Grupą LOTOS (odpowiedź na pytanie „Jak oceniasz współpracę z Grupą LOTOS?”)